Osvědčený produkt lze naplnit do více než 90 procent převodovek DCT dostupných na trhu.
Počet vozidel s automatickou nebo automatizovanou manuální převodovkou neustále roste. Celosvětově jsou touto technologií vybavena dvě ze tří registrovaných vozidel. Společnost LIQUI MOLY vyvinula právě pro tento účel olej do převodovek Dual Clutch Gear Oil 8100. Škála použití tohoto úspěšného produktu se nyní rozšiřuje a lze jej použít téměř ve všech mokrých dvouspojkových převodovkách.
„Cílem bylo pokrýt co nejvíce vozidel,“ říká aplikační inženýr společnosti LIQUI MOLY Reiner Schönfelder o vývoji oleje Dual Clutch Gear Oil 8100. Aby se zachovala velká výhoda tohoto oleje, německý specialista na maziva rozšiřuje jeho působnost. Lze jej tak použít ve více než 90 procentech vozidel s mokrými dvouspojkovými převodovkami na evropském automobilovém trhu.
Speciální složení extrémně střihově stabilních přísad pro zlepšení indexu viskozity, přísad na ochranu proti opotřebení a trvale odolných modifikátorů tření zajišťuje vynikající řazení za všech podmínek. To je obzvláště patrné v městském provozu, kdy je převodovka vystavena výrazně vyššímu zatížení než na dlouhých cestách.
Bylo vědomě rozhodnuto upustit od nového produktu a spolehnout se na stávající. „Rozmanitost maziv je již nyní obrovská. Kdekoli je to možné, snažíme se to pro dílny a prodejce co nejvíce zjednodušit a srozumitelně usnadnit,“ říká Reiner Schönfelder. To je také cílem poradenství, které poskytuje více než 120 obchodních zástupců v Německu a Rakousku. Klíčovým slovem je redukce sortimentu. Zákazník tak šetří za skladování a váže méně kapitálu.
Převodový olej je opotřebitelný díl. S prodlužující se dobou provozu se postupně snižuje kvalita řazení. To může vést k trhání při řazení nebo prokluzování spojky. „Doživotní plnění je zastaralé,“ říká expert společnosti LIQUI MOLY. „Převodový olej také dosáhne svého výkonnostního vrcholu a tehdy je třeba jej vyměnit.“ Proplachování a výměna maziva v převodovce, které bylo dříve extrémně časově náročné, je nyní díky moderním technologiím snazší a důkladnější. V rámci svého dílenského řešení pod označením Gear Tronic III nabízí společnost LIQUI MOLY osvědčené a neustále vylepšované zařízení pro servis převodového oleje včetně čištění speciálním aditivem.
Nová oblast použití:
Všestranný převodový olej pro dvouspojkové převodovky. Splňuje požadavky mnoha výrobců vozidel a převodovek, jako například BMW DCTF-1/DCTF-1+/DCTF-2, Chrysler Power Shift, Citroen DCS, Ford Power Shift / F-DC, Getrag DCT/DCTF/TF DCT-3, Jaguar/Land Rover, Mercedes-Benz (DCT), Mitsubishi TC-SST, Peugeot DCS, Porsche, Renault EDC-6, Renault EDC-7, VW, Seat, Škoda, Audi (DSG 6 a 7 rychlostí), Volvo Power Shift, ZF atd.
Předchozí použití:
Společnost LIQUI MOLY tento produkt doporučuje také pro vozidla, motory a převodovky vyžadující následující specifikace nebo originální čísla dílů: BMW 83 22 0,440,214 • BMW 83 22 2,147,477 • BMW 83 22 2,148,578 • BMW 83 22 2,148,579 • BMW 83 22 2,167,666 • BMW DCTF-1 • BMW DCTF-1+ • BMW MTF LT-5 • Chrysler • Ford WSS-M2C 218-A • Ford WSSM2C 936-A • Jaguar/Land Rover GX73-M1R564-AA • MB 236.21 • MB 236.24 • Mitsubishi MZ320065 DiaQueen SSTF-I • Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2 • Porsche 999 917 080,00 • Volvo 1161838 • Volvo 1161839 • VW G 052 182 • VW G 052 529 • VW G 052 536 • VW G 055 529 • VW G 055 536 • ZF TE116 • ZF TE11
Nové dodatečné použití:
Společnost LIQUI MOLY tento produkt doporučuje také pro vozidla, motory a převodovky vyžadující následující specifikace nebo originální čísla dílů: BMW DCTF-2 • BMW 83 22 2 433 157 • Eaton PS-278 • Fiat 9.55550-HE2 • Fiat 9.55550-MZ6 • Renault DW5 • Renault DW6 • MB 239.21 • MB A 000 989 20 02 • MB A 002 989 04 03 • Chrysler 68044345 EA • Chrysler 68044345 GA • Ford F-DC • Ford KU7JM2C218AA • Ford 1490761 • Ford 1490763 • Porsche 999 917 080,01
Vysoce výkonný olej na bázi syntetických základových olejů HC a účinné kombinace aditiv. Dosahuje vynikajícího výkonu spojky díky extrémně střihově stabilním přísadám zlepšujícím index viskozity, pokročilým přísadám proti opotřebení a stabilním modifikátorům tření. Vhodný také pro dvouspojkové převodovky, které mají společný přívod oleje pro spojku, synchronizátor, soukolí a hydraulické ovládání.
Zdroj: Liqui Moly.de
Komentáře
Diskuze je prázdná.